El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

martes, 6 de julio de 2010

COLLAGE SENSE TISORES


Hola
Avui he tingut ganes de fer un collage, enrecordant-me de la Carme he pensat que podria fer servir el paint en comptes de les tisores i el bloc de paper i les imatges de la xarxa en comptes de les retallades d'una revista.He tret la nena de dins i he gaudit barrejant colors i formes.Us ho recomano!!!

2 comentarios:

  1. Doncs no acabo d e verue com ho fas, jo amb el paint dibuixo, però enganxar-hi coses... no sé ho hauré de provar. T'ha quedat molt vistós i molt xulo!

    ResponderEliminar
  2. Doncs m'en vaig a la imatge que vull, clico copia i al paint clico enganxa, ocupa tot l'espai i per tant l'haig de reduir i donar la forma a cada "retall" com si tingués unes tisores de veritat. Gràcies!

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries