El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

domingo, 4 de julio de 2010

Sí,.....he pecat....!!!



Hola
Em presento, em dic Mina i us he de confesar que he pecat.....
Tot i que semblo bona, menjo el pinso que em posen, sóc molt observadora i carinyosa, m'encanta sentir l'olor del bosc i observar el gat dels pares de la meva "mare", també sóc dolenta....ahir .......em van cridar l'atenció a un parc...buaaaaaa!!!!!!!!
Mai no bordo i quan faig les meves necessitats me les recullen per mi, però em van fer fora amb amenaçes d'una plaça per ser un gos.
Estic farta de que em comparin amb altres gossos que borden, mosseguen, es fan pipí i popo i queda al mig del carrer, jo no sóc igual!!!!
Pero he pecat i el meu pecat és precisament aquest.... ser un gos.
Diuen els meus amos que volen que posin més pipicans a la meva ciutat, jo no se que es això dels pipicans, però suposo que deu estar bé, així que feu cas.
Una abraçada de gosseta per tots!

2 comentarios:

  1. tens tota la rao mineta! ets especial molt especial y tots t'estimem!!
    m'encanta aquest comentari!!

    ResponderEliminar
  2. steffy:gràcies per recolçar-me :) un petó

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries