El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

sábado, 7 de agosto de 2010

UNA CANÇÓ. PETIT COMIAT.

Hola!
Demà marxo uns poquets dies...no gaire lluny, a un lloc on segurament podré inspirar-me per seguir escrivint versos i històries i fer moooooooltes fotos pel meu altre blog. És un lloc on hi veuré forces canals i gondoles....
No m'enporto el portàtil així que tindré una mica de "mono" però espero que la música que us he deixat us inspiri per històries o versos...






Salut!!

8 comentarios:

  1. Que et vagin molt bé aquests dies de descans!

    ResponderEliminar
  2. Que les aigües et bressolin...

    Des del far una abraçada.
    onatge

    ResponderEliminar
  3. El teu altre blog?
    Bones vacances...aquesta aposta musical que ens has deixat,no ens pot donar més bona inspiració.Molt bona^-^.Cuida't i descansa molt.

    ResponderEliminar
  4. Gaudeix del "teu temps". Gràcies per la música.

    ResponderEliminar
  5. Bones vacances... sobre tot no t'oblidis d'endur-te la curiositat, les ganes de conèixer, les ganes de mirar, d'escoltar, d'ensumar les olors... i la càmera de fotos.

    Que t'ho passis molt bé, nina! Una abraçada.

    ResponderEliminar
  6. El primer que m'enduc és una llibreta ja que no tinc ordinador on seguir escrivint jeje i un llibre per llegir.
    Gràcies Mcabeu, Onatge, Maria Pilar i Carme, espero carregar-me d'energies positives i d'imatges inspiradores!!!
    El pal es fer la maleta, buf!!!
    Maria: he fet un altre blog per penjar fotos de tothom que vulgui http://albumblogosfera.blogspot.com/.
    Us espero a tots a la tornada!!!!!!!! i m'alegro que la meva música us hagi inspirat!!!

    ResponderEliminar
  7. Que tinguis una molt bona escapada! Però què és això de marxar sense el portàtil??

    ResponderEliminar
  8. disfruta moltíssim de l'ecapadeta!!!!

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries