El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

domingo, 26 de septiembre de 2010

QUE DIUEN??? NOVA PROPOSTA


Us convido de nou a posar paraules a dos éssers , en aquest cas són cargols, quines magnífiques històries en podrem treure tan sols d'una imatge, aviat ho sabrem amb l'ajut de tots vosaltres!!!

Ultiment ho tinc difícil per conectar-me, espero que el problema es solucioni aviat i pugui tornar a compartir experiències amb tots vosaltres!!!

9 comentarios:

  1. - Ens hem fet vells o hem passat tant de temps adormits que la molsa ens ha envaït les closques.
    - Potser és cosa de la pluja i la humitat, com que no prenem mai el sol i sempre sortim quan plou!
    - Inventem un món nou per als cargols. Et proposo sortir el primer dia que faci sol.
    - No serà perillós?
    - Si no ho provem, mai no ho sabrem.

    En penjaré un al meu blog, de seguida que hagi et el dibuix. Una abraçada, nina!

    ResponderEliminar
  2. Que et sembla cargoleta.....;)? a casa teva o a casa meva?

    ResponderEliminar
  3. Ja ho rumiaré i el faré en el meu bloc...quins cargols més compenetrats!

    ResponderEliminar
  4. Ens han enxampat, company. Ser heterosexual sempre ha estat molt mal vist, per molt modernes que vulguen fer-se passar aquestes societats. Aquest és un món d'hermafrodites i la diferència els fa mal als ulls. I no és per les banyes que s'hi puguen establir, que d'això anem ben servits tots. Ens cal urgentment declarar el dia de l'orgull hetero. Per un sexe compartit, podria ser el lema de la primera campanya.

    ResponderEliminar
  5. ostres, em sap greu perquè t'he dit un munt de vegades que participaria de les teves propostes i després no acabo fent-ho i em sap molt de greu.

    ResponderEliminar
  6. Uih, que bé, mira com plou, avui si que podrem sortir d'aquest forat,
    Va, som-hi, vesteix-te, abans de què torni a sortir el sol.
    Trànquil, mentre regiro l'armari, pots prendre't una woll.
    Vinga sortim, que ja m'he vestit,
    Però si t'has oblidat les banyes, i ja saps que no portar-ne, és molt mal vist.

    http://fonsdarmari.blogspot.com/2010/09/banyes.html

    ResponderEliminar
  7. Jeje, he rigut molt de nou amb les vostres històries, gràcies com sempre a tots per aquests bons moments compartits!!!!

    ResponderEliminar
  8. Natàlia!!!! que també n'he fet un!!!
    el tinc al bloc!!!
    salut!!!

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries