El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

domingo, 3 de octubre de 2010

PROBLEMES DE CONNEXIÓ!!!!!

Continuo amb problemes per conectar-me!! és una pena perquè aquest racó per mi era molt important però m'he quedat sense ordinador i trampejo a casa els pares, com a últim remei, no hi puc dedicar les hores que voldria i em sap molt de greu, se que m'estic perdent moltes coses i em fa ràbia!!
Us deixo aquí un poema fins la pròxima que ens veiem....


Imatge presa de la xarxa

CARES

Ahir, per la nit, mentre la lluna cremava,
marxant per un camí incert,
cendres de lluna colgades,
lluita de la follia contra el seny.
corda aspre, tancada,
amarada als meus canells,
imaginant la vida blanca,
m'esperaves al cancell,
amb llavis i mans entregades,
al torrent del meu desig punyent,
sabent que tot serà endebades...


Ahir , buscava cares,
buscava cares, entre cel i terra,
entre la certesa de no saber trobar la teva,
fugien les hores en la recerca en va,
galtes humides, llagrimes empassades,
foscors, mentides, veritats amagades,
tant profundes com la teva mirada,
buscava cares, esperant trobar la teva,
el temps passà, la nit desistí
massa dolça, joia preuada,
anhel extrem,
la teva cara...

5 comentarios:

  1. M'agrada el teu poema, molt! potser una mica nostàlgic... ei i un portàtil baratet d'aquells petits? és una llàstima que t'hagis quedat sense ordinador!

    ResponderEliminar
  2. Però corre, roba internet a algun veí, canvia de companyia, així no es pot viure!

    ResponderEliminar
  3. És un poema preciós, Natàlia.

    Et trobem a faltar, espero que puguis resoldre això de l'ordinador ben aviat.

    ResponderEliminar
  4. sense adsl ja no som ningú, cada dia més dependència i cada dia més mal servei

    ResponderEliminar
  5. continua buscant-lo allà on sigui per escriure'ns poemes com aquest!!

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries