El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

lunes, 18 de octubre de 2010

QUI PUGUI I VULGUI ANAR....


Demà a les 19.30 fan una activitat a la biblioteca de Rubí anomenada Joc de paraules, a càrrec d'en Màrius Torres.

Passat demà és el meu cumple, 33, no em fa vergonya dir-ho, a veure si alguna ànima caritativa em regala un PC encara que sigui de l'any de la pera, noto a faltar internet, us noto a faltar a tots vosaltres..... i necessito seguir escrivint no només en la intimitat, ho vull compartir!!!

8 comentarios:

  1. Bé, per si no ets a temps de tornar-te a connectar d'aquí a allà, et felicito per l'aniversari, moltes felicitats! 33, quina bona edat, ets només una miqueta més viejuna que jo!

    ResponderEliminar
  2. Et felicito per endavant...i gràcies per trobar-nos a faltar...nosaltres també t'hi trobem. O sigui que calçat un PC ja.

    ResponderEliminar
  3. a Rubí no puc anar-hi, moltes felicitats!!! 33 quien los pillarà jo et guanyo de molts...en tinc 51 je je no puc regalar-te un ordinador però no sé perquè no mires a alguna casa d'informàtica un d'aquests netbooks petitons o fins tot alguna oferta...

    ResponderEliminar
  4. Natàlia!!!

    Si demà ve en Màrius Torres a la biblio de Rubí...que "baje Dios y lo vea! :)
    Felicitats pels 33 i per molts anys; una de les meves iaies deia que era "l'edat de Crist".
    I a la biblio potser pots fer servir l'ordinador...
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  5. Precisament jo que demà treballo a Barcelona... clar que a les 19:30 habitualment encara estic amb visites...

    Ja veus que la fanalet sempre caça tots els errors al vol. Jo tinc una incapacitat innata per descobrir errors, perquè tinc una capacitat innata per llegir allò que hi ha de dir en comptes de llegir allò que diu.

    Si algú m'hagués preguntat Qui diu que anirà ala biblio de Rubí? Jo hagués dit convençuda Màrius Serra! :)

    Miraré de felicitar-te demà passat! però per si se m'escapa Moltes felicitats.

    Et trobem a faltar per aquí als blogs també.

    ResponderEliminar
  6. pos si que se't troba a faltar!!!
    i moltes felicitats!!!!!
    intenta en una deixalleria, allí et poden treure un "catxarrillo" tirat de preu...
    i ja em diras com prova això de tenir l'edat de Cristu, que jo ja mi acostooooo !!!
    salute!!!

    ResponderEliminar
  7. Gràcies a tots!! jeje , doncs ara estic a casa els pares però noto a faltar els capvespres amb l'ordinador, us faré cas, com diu l'Elvira i poder miro un ni que sigui petit, però sé que després ve el pitjor...connectar-se a internet!!!
    M'ha fet gràcia lo del Xexu que m'ha dit viejuna, es nota que veu "Mundos viejunos" jajaja, els que no sabeu que és busque-ho al you-tube´, és una xorrada monumental però a mi em fa molta gràcia.
    Espero que ja no us hagi de trobar a faltar perquè tot s'hagi solucionat, sinó proposo una trobada real, jeje :)

    ResponderEliminar
  8. al meu bloc t'hi he deixat una floreta...
    `^_^´
    salut!

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries