El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

miércoles, 20 de octubre de 2010

SUPER REGAL D'ANIVERSARI !!!


Es veu que m'he portat bé i ha arribat l'ordinador tant aclamat i desitjat!!, ara falta internet, el vull bueno bonito i barato, sobretot lo ultim, (accepto recomanacions.
Gràcies a tots els que m'heu felicitat i al ric de riure per la floreta ;)
A la feina m'han sorprès amb una magdalena amb un 3 a sobre la cançó de cumpleaños feliz y una copa de cava, molt bé considerant que porto quatre dies treballant a aquesta escola. Els nens petits han intentat cantar-me el aniversari feliç però amb 1 i 2 anyets encara he d'estar agraïda per l'esforç.
Només demano un desig i no el puc dir, no? sino diuen que no es compleix.....
Fins molt aviat

10 comentarios:

  1. moltes felicitats...jo al final he acabat amb l'oferta de telefonica...ben mirat al final sempre es millor. I mira que els odio!!!!

    ResponderEliminar
  2. No, millor que no el diguis... que si no es compleix per culpa d'això!

    Moltes Felicitats! per l'aniversari i per l'ordinador!

    ResponderEliminar
  3. Moltes felicitats! Per l'ordinador, vull dir. Per l'aniversari ja et vaig felicitar... viejuna...ehem. Ja encamines la teva vida cap a la felicitat, ja tens una part, l'ordinador. Però aquest no serveix per res sense internet, així qeu truca a jazztel, corre!

    Espero que se't compleixi el desig, però pensis marranades, eh!

    ResponderEliminar
  4. felicitats ! què bé ja tens ordinador...ofertes? potser l'orange sembla baratet internet o sortir pel carrer i aprofitar alguna wifi!

    ResponderEliminar
  5. Mooooolt bé!!!
    aniversari feliç segur!!!

    per molts anys i que duri ( l'ordinador i tu també!!)

    salut!!!!

    ResponderEliminar
  6. Doncs res, seguin els típics i tòpics: moltes felicitats!

    ResponderEliminar
  7. Per molts anys intensos! Que l'ordinador et sigui fidel i la conexió ràpida i barata...

    Des del far una abraçada.
    onatge

    ResponderEliminar
  8. arribo tard...... mooooltes felicitats!!!!! per l'aniversari i per l'ordinador!!!!!

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries