El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

martes, 9 de noviembre de 2010

NO TINC EXCUSA.....


Hola!
Encara no m'he decidit per cap oferta d'internet, de fet aquests dies he hagut de decidir coses molt més importants i aquesta ha quedat en segon terme. També he de dir que em falta esma, esma per escriure, esma per iniciar un nou camí quan encara no sé si m'he equivocat en les decisions que he pres.
He fet mal a molta gent i a mi mateixa també, no se que és pitjor.
Vull tornar a tenir alegria, però em costa, s'em fa més facil romandre en la tristor. Em sento dins d'un pou que cada cop es va fent més petit i m'ofega.
Espero que l'esma torni.....
Mentrestant us deixo una imatge d'un pou, no com el meu, sinó un que m'ha fet somriure!

9 comentarios:

  1. La paraula és temps. Cada cosa dura el seu temps, potser ara és dolent, però no serà així sempre i si ajudes un xic...encara serà més curt.
    Els dies són irrepetibles, aprofita'ls

    ResponderEliminar
  2. Natàlia, escolta't al garbí que és un home com cal!

    No es pot iniciar cap nou camí mirant enrere. Mira les pocions que tens davant. Múltiples, diverses... i poc a poc, comença a caminar.

    I agafa't una opció d'internet, la que sigui, dona! que això t'ajudarà i et distraurà! Que aquí hi ha gent molt maca, ja ho saps!

    Em vaig a copiar del Garbí... no ho digueu a ningú.

    Els dies són irrepetibles, aprofita'ls.

    ResponderEliminar
  3. Ostres, jo no sé què t'ha passat, però espero que aviat es posi tot a lloc. T'envio una abraçada, a veure si et podem tenir per aquí més sovint.

    ResponderEliminar
  4. Anims Natàlia!!!
    i com diu la Carme no t'aturis que això dona molta vida!

    salut i alegria!

    ResponderEliminar
  5. Cal prendre decisions ho fem sempre de fet, sempre que escollim ...i no sempre encertem però tenim dret a equivocar-nos i a seguir decidint i caminant l'esma tornarà els ànims també ....emportat una abraçada meva meva !

    ResponderEliminar
  6. Prendre decisions no sempre és fàcil, però les hem de prendre contínuament a la vida, i per complexe que sigui, provar de fer-ho en positiu, sense fer-nos mal i provant de no fer-ne.
    Au, anima't dona! I endavant!

    ResponderEliminar
  7. Qualsevol decisió que implica a més d’una persona, acostuma a ser dura... Però pensa que la vida es lleva cada dia i t’està esperant... El caliu d’ahir, no et serveix per avui, el passat, passat està. Sobre el passat no hi podem edificar res, el que compta és l’ara i aquí. De mica en mica aniràs digerint tot el que cal digerir... De vegades hem fet un camí equivocat..., i després hem de descarregar els pedres per a poder continuar caminant. I en darrer terme intenta posar en practica allò que diu: Si els teus mals tenen remei, perquè t’amoïnes, i si no en tenen, perquè amoïnar-se...

    Des del far un bon viatge endavant!
    onatge

    -paraula de comprovació, FALLOS, i d'quests tots en tenim...-

    ResponderEliminar
  8. Gràcies a tots i totes, cal mirar cap endavant i ser fort i aprendre a gaudir de les petites coses de la vida

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries