El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

domingo, 6 de febrero de 2011

El dilema de la jaqueta....


Imatge de la xarxa

Fa més de dues hores que he arribat a casa i encara no m'he tret la jaqueta, estic inmòbil físicament, pero el meu cap vola......

És com si de sobte alguna cosa hagués canviat, com si hagués sortit una mica el sol i tinc por de que si em trec la jaqueta tot haurà passat i només haurà estat un somni.

Estic paralitzada, però no en un sentit amarg, sinó en el buit, en el no res, deixant-me flotar, volar, acariciar els núvols i gronxant-me en les ones. No em vull treure la jaqueta, perque quan me la tregui tot haurà passat i potser tornaran els núvols negres que amenaçaran tempesta i hauré de tornar-me a amagar dins de casa meva.

La jaqueta em comença a molestar, però a la vegada sento com unes cadenes que es trencan, com si la llosa que portava a sobre ja no hi fos, es per això que potser avui dormi amb la jaqueta i demà ja veurem...

Tinc por de tornar a aquell pou on he viscut tant de temps sense prendre el sol, no m'agradava, ara estic a dalt d'un penya-segat amb el vent que em bufa a la cara i el sol que m'escalfa, però un pas en fals i puc tornar a caure. Potser aquest cop la caiguda sigui menys dura, potser m'he fet més forta.....

5 comentarios:

  1. :) M'agrada la metàfora de la jaqueta, perquè em sembla útil. Potser t'has fet més forta, potser saps que tens una jaqueta, te la pots treure i també pots tornar-te-la a posar si la necessites.

    Bon dia, preciosa!

    ResponderEliminar
  2. fes un pas enrrere i no caminis tant arran del precipici, de vegades no fa falta arriscar tant

    ResponderEliminar
  3. te la pots treure i te la pots tornar a posar! endavant!

    ResponderEliminar
  4. Frase de Paulo Coelho:
    "L'únic poder que tenim en aquest planeta és el poder de decidir"

    ResponderEliminar
  5. Teniu raó m'he l'hem de poder treure i posar quan vulguem, hem de poder decidir per nosaltres mateixos.
    Gràcies a tots!!!!

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries