El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

miércoles, 2 de febrero de 2011

Mussols



Fa uns dies que no em conecto massa ja que tinc exàmens properament, són els tercers estudis universitaris que emprenc i els he iniciat com a complement més que amb l'afany de treure-mel's en quatre dies, però aquest cop em fa una mica de mandra, busco qualsevol excusa per no posar-m'hi i al final em poso abans de dormir.

Hi ha que es capaç d'aixecar-se d'hora per estudiar, jo seria incapaç perque el llit es sagrat per a mi, dec ser un au nocturna i per això prefereixo les nits.
Em pregunto si hi ha algun mussol més voltant per la blogosfera....

7 comentarios:

  1. I tant, tant per nocturn, com per sol, ara mateix. Aquí estem.

    Estudiar de nit, és clar. Bé, jo estudiava tot el dia, però les nits són especials. Ara que, si és la tercera carrera que fas, no m'estranya que et faci mandra!

    ResponderEliminar
  2. Hola, i tant! Jo també sóc nocturna, odio madrugar, i funciono millor durant les nits que els matins. Especialment quan estudio!
    Déu n'hi do, la tercera carrera! Ànims! Bon dia!

    ResponderEliminar
  3. Jo també sóc força mussol prefereixo la nit sort amb els exàmens!

    ResponderEliminar
  4. l'hora d'anar a dormir per mi no es problema...el problema sempre es aixecar-me.....mussol mussol

    ResponderEliminar
  5. en som bastants es veu...
    però estudiar de nit? a mi no em va...

    sort amb els examens!!!! (jo també hi sóc!)

    ResponderEliminar
  6. Gràcies a tots però la mandra i les ganes de sortir a prendre l'aire i socialitzar-me m'han pogut, així que que sigui el que Déu vulgui, un exàmen tipus test és molt cruel, no fa justícia, però de veritat que he aprés molt i no es per autoenganyar-me jeje...sempre quedarà setembre.....
    Ja no em sento tan mussol, sol jeje

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries