El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

martes, 1 de marzo de 2011

TRES PALABRAS



Caen las gotas del silencio,
sobre mi, lentamente,
sin apenas atreverse a hablar,
sin apenas atreverse a esconderse,
han bastado tres palabras tuyas,
y yo ya no tengo palabras,
ya no se hablar....

Tan solo quiero oirte repetirme,
despacio,
tan despacio que se pare el tiempo,
que no exista nada más...

TE QUIERO MUCHO,

para ti, solo tres palabras,
de entre todas las que hablas,
tan solo tres palabras más...

para mi, toda una eternidad
esperando escucharlas,
solo tres palabras más...



Dedicado a C.R

6 comentarios:

  1. Què dius, que li dediques a Cristiano Ronaldo??

    ResponderEliminar
  2. Jajaja, amb perdó, pero al Cristiano Ronaldo no li dedicaria ni una lletra,aneu totalment equivocats, es un altre persona, una persona que m'ha ajudat durant aquest temps i no, no és un home, malpensats!!!!! jajajajaja
    Es més, si el Cristiano Ronaldo em digués que m'estima em quedaria igual, no es gaire el meu tipus. I no sempre a la persona que li dediques es la persona implicada directament en l'afer.....

    ResponderEliminar
  3. Un preciós poema, que parla d'una persona i està dedicat a una altra... si no ho he entès malament...

    Ara si arriba a ser al Cristiano Ronaldo et quedes amb mi, eh?

    Espero que sentis les tres paraules, de qui més desitgis sentir-les, Natàlia. Algú que parla en castellà, ja ho veig. :)

    I jo t'envio una abraçada ben forta.

    ResponderEliminar
  4. Bones tres paraules si són sentides...bonica manera de dir-les!

    ResponderEliminar
  5. Carme: al final m'estic plantejant de dedicar-li al Cristiano Ronaldo, que igual ho veu se'n enamora i em treu de la crisi econòmica jeje!
    El poema em va sortir en castellà, no sé perque, suposo que deu tenir algun significat com tu dius.

    Elfrelang: sí, son molt maques i més quan necessites sentir-les d'algú especial a qui has estimat molt.

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries