El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

miércoles, 31 de agosto de 2011

OFEGAT + NOU BLOG


Imatge presa de la xarxa

M'he ofegat, no estic caient a l'aigua ja sóc el fons i res no té sentit. No veig res més que foscor i necessito una mica de llum, per això he començat un nou blog "terapèutic" en el que cada dia intentaré escriure una cosa positiva que hagi viscut, que m'hagi passat, vull centrar-me en els petits raigs de llum de la meva vida en comptes de en la foscor, al menys ho vull intentar. Demà començo!
http://xocolataicrispetes.blogspot.com/

6 comentarios:

  1. És una gran idea, haurem d'estar al cas d'aquestes coses positives que et passen, i esperem que en un futur no massa llunyà els dos blogs es fusionin.

    ResponderEliminar
  2. Ho és, és una gran idea, no tinguis cap dubte que el seguiré... vaig a posar-me l'enllaç.

    Jo avui li comentava a Barcelona m'enamora, (que un dia va fer una llista de coses que l'havien fet somriure) que hauria d'organitzar-ne una de col·lectiva, de llista d'aquestes. Que tots col·leccionéssim les coses positives que ens passen i les petites sorpreses agradables de la vida. Seria molt xulo.

    ResponderEliminar
  3. I seguiràs aquí també o et mudes de casa? encara pots nedar i surar dins l'aigua...! ànims! visitaré el nou bloc...

    ResponderEliminar
  4. Quants canvis...Estaré pendenta del nou blog^-^.

    ResponderEliminar
  5. Hola!Gràcies a tots, ara m'hi poso jajaja. M'ha servirt una mica de teràpia perque no us podeu imaginar el quem'ha costat pensar en les coses positives, fer aquest esforç de pensar crec que ha valgut la pena perque he hagut de treure el cap del pou on estava.
    No vull abandonar el ximxim, perquè els blogs no s'abandonen, però crec que de moment en convé pensar en lo positiu i deixar d'abocar negror pels dits i la boca. Espero que lo próxim que pugui escriure aquí sigui al menys "neutre" , no????. petons per tots i una abraçada!!!

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries