El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

miércoles, 20 de junio de 2012

PORTES I FINESTRES


Veig portes negres, tristes,amargues,
mai de colors,
portes que sembla que porten a una dreçera,
portes que son fredes, mentideres,
mai escalfor...

Obro una porta, després l'altre, amb por,mig a palpentes,
sota una màscara serena de satisfacció,
sota mil capes alegres,
que amaguen l'extrema buidor...

El vent gèlid del nord fa que es tanqui una porta ,
sento l'estrebada al meu cor,
de nou una mirada que s'amaga sota un núvol,
un gir violent , el temps que passa,
tot comença de nou...

Veig portes negres, tristes, amargues,
mail de colors,
que el meu cor obre i el meu cap tanca,
i unes finestres per on entra claror.

Ja no sé si ets finestra o si ets porta,
si portaràs fred o escalfor,
si m'allunyaràs del camí suau d'esperança,
o si seràs terra seca, àrida, mort.

Veig finestres de colors, alegres, dolçes,
sempre de colors,
em donen la mà, el somriure, l'escolta, la vida,
sou vosaltres i sóc jo.


Dedicat a H.L.B

6 comentarios:

  1. sense comentaris..... així es com m'has deixat... gràcies cuca, mai m'he sentit tant orgullòs i feliç de ser una finestr, com fins avui.
    HLB

    ResponderEliminar
  2. has tornat? me n'alegro que vegis finestres de colors!

    ResponderEliminar
  3. Mirem que siguin finestres de colors i amb molta llum..

    ResponderEliminar
  4. Doncs ja podem començar a canviar i a veure portes de colors. Me n'alegro que hagis tornat. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  5. Tb me n'alegro que hagis tornat! finestres i portes, n'hi ha tantíssimes, xò de vegades sols cal trucar per veure com son.

    ResponderEliminar
  6. Hola a tots!!!
    Gràcies per els vostres comentaris :)
    Suposo que hi ha portes que són millor de tancar perquè no duen enlloc...

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries