El xim, xim de la pluja pica constantment a la meva finestra, les vostres històries i les meves allunyen els núvols i fan que com avui llueixi el sol en aquest blog...

miércoles, 19 de febrero de 2014

EM QUEDES TU



Com no morir, quan no hi ha llum, no hi ha camí, ni hi ha paraules, com seguir fingint que no passa res, quan tota aquella por resta amagada sota una olor de tranquilitat fingida i retorçada...

De vegades seria fàcil tornar a caure, però ja no puc, ja no puc, perque ja no veix aquella ombra negra que amb els seus dits llargs i freds m'atrapava, ja no la veig quan tanco els ulls...

I potser es pitjor, per que el fácil era tancar-se  i deixar que el ball de les llums i les ombres,  el ball dels ulls clucs i els pensaments amargs  em portessin a la pista de ball de les tenebres...

I veig la inqueitud d'una ànima i un camí difícil i intento plorar pero no tinc llàgrimes doncs la ràbia se les empassa...

Avui es un dia negre, d'aquells en que sembla que res tingui solució, però t'he conegut ...

I sóc feliç, en definitiva sóc feliç, amb la felicitat que et dona l'amor , però sobretot amb la felicitat que et dona la llibertat d'estimar i deixar d'estimar...

Vull que estiguis al meu costat, com fins ara, amb l'alè de la màgia que m'has portat...

I ser feliç i estar bé vol dir anar-se arrencant benes dels ulls i no és fácil, pero se que me'n sortiré...

4 comentarios:

  1. Al començament pensava precisament que t'havies quedat sense amor, d'aquí unes paraules tan negres. Però sembla que no és això. Així que, sigui el que sigui, una abraçada molt forta, i endavant.

    ResponderEliminar
  2. El més important és que estàs convençuda de sortirte'n i així no pots fallar. Sort

    ResponderEliminar
  3. Sí i sobretot perque després d'un dia negre venen molts clars ;)
    Gràcies !

    ResponderEliminar
  4. veig que encara hi ets, perdona fa temps que no tinc tant temps de voltar pels blogs , avui és un dia gris i demà sortirà el sol ....tot anirà prenen color

    ResponderEliminar

Aquells que han passejat sota el xim,xim de la pluja d'històries